miercuri, 23 septembrie 2009

Elena Sbarcea are nevoie de Ajutor!


Sunt Elena. Mama lui Radu, un copil care nu merita o mama nevazatoare. Am 35 de ani, sunt o persoana activa, vesela si optimista. Ma confrunt cu o afectiune care se incapataneaza sa ma duca la orbire. Mi-am jurat sa nu ma las invinsa de niste celule care nu vor sa traiasca.


Mi s-a oferit o sansa si apelez la ajutorul OAMENILOR din dumneavoastra. La institutul Beike din China se poate trata afectiunea cu transplant de celule stem. Medicii de acolo au estimat costurile pentru tratament la 20.000 USD. Pentru a putea urma tratamentul,trebuie sa strang acesti bani pana la data de 12 octombrie. Sunt sigura ca exista oameni cu suflet care ma pot ajuta. Va multumesc!


Vizualizaţi profilul meu complet

Pentru persoanele care pot si doresc sa ajute:

Cont LEI - RO29 RNCB 0318 0045 2226 0001cont EURO - RO12 RNCB 0068 0045 2226 0003 - swift RNCBROBUBCR Ghencea, titular de cont Elena SbarceaSe pot primi donatii prin Paypal la adesa de e-mail:elena.sbarcea@gmail.com

Niciun comentariu: